środa, 28 stycznia 2015

Ogłoszenie ! :)

Dzień dobry ! ;p
Notki nie bylo od.. prawie miesiąca. Wiem, nie będe się tłumaczyć :) półrocze i inne sprawy. Mam po cichutku nadzieję, że jeszcze ktoś tu został i czeka na rozdział :) Napisałam 3/5 więc w ciągu kilku dni powinien się pojawić <3
Jeśli ktoś oczekiwał to baaardzo dziękuje i się ogromnie ciesze.
Zawiesić bloga nie zamierzam absolutnie, jeśli nie raz nie ma mnie długo ale żadna informacja o zawieszeniu się nie pojawiła to nie bójcie się bo na pewno bloga nie opuściłam :)
Dziękuje za wytrwalość i pozdrawiam <3

   xoxo :*    

    ~Illa

1 komentarz:

  1. Niemal codziennie zaglądam z nadzieją na nową notkę i muszę Ci się przyznać, że wystraszyłaś mnie tym ogłoszeniem, autentycznie bałam się, że zawieszasz bloga. Co za ulga! :D Dopiero co wczytałam się w tą historię i chcę jak najszybciej poznać jej ciąg dalszy ^^ Mam nadzieję, że niedługo się pojawi.
    Czekam niecierpliwie ^^

    OdpowiedzUsuń